BAŞTAN BAŞA KARADENİZ (6 Gece 7 Gün)

1250 TL (5 Taksit)

08/09/2017 - 14/09/2017
15/09/2017 - 21/09/2017
22/09/2017 - 28/09/2017

1.GÜN: ANKARA-AMASYA

Sabah saat 07:30 Sıhhiye Çok Katlı Otopark önünden Amasya’ya hareket ediyoruz. Araçta kahvaltı tabağı, çay, kahve ve meşrubat ikramlarımız ve gerekli molalarımızın ardından Saat 12:30 ‘da Amasya’ya varış. Ferhat su kanallarının görülmesinin ardından öğle yemeği yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası Amasya Tamimi Milli Mücadele Müzesini ziyaret ediyoruz. Daha sonra II.Beyazıt külliyesi Şehzadeler Parkı, Hazeranlar konağı, Saat Kulesi ve Panoromik olarak kral kaya mezarları ve Amasya kalesinin görülmesin ardından Amasya Arkeoloji ve mumya müzesini ziyaret ettikten sonra Amasya’da konaklama yapacağımız otelimize hareket ediyoruz. Odalara Yerleşme, Akşam Yemeği ve konaklama Amasya’daki otelimizde. .

2.GÜN: AMASYA-VEZİRKÖPRÜ-SAMSUN

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Tarihi kentler Birliği üyesi ve Köprülü Mehmet paşanın memleketi olan Vezirköprü’ye hareket ediyoruz. Vezirköprü'nün güzide köylerinin içinden geçerek Şahinkaya kanyonuna ulaşıyoruz. Şahinkaya kanyonunun görülmesinin ardından şehir merkezine geçiyoruz. Bünyesinde barındırdığı zengin mimarisi ve doğal güzellikleriyle,geleceğin turizm kenti olmaya aday, Vezirköprü'yüyürüyerekgezmeye başlıyoruz. Bedesten, Tacettin Paşa (Kurşunlu) Camii'si, Taş Medrese'nin gezilmesinden sonra öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrasıSamsuna hareket ediyoruz. Samsun’da Bandırma vapuru, İlk Adım Anıtı, Gazi Müzesi ve Onur Anıtını ziyaret ediyoruz. Ziyaretimizin ardından Samsun’daki otelimize hareket ediyoruz. Odalara Yerleşme, Akşam Yemeği ve konaklama Samsun’daki otelimizde. .

3.GÜN: SAMSUN-TRABZON

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Trabzon’a hareket ediyoruz. Akçaabat’ta köfte menüsü ile öğle yemeğimizi aldıktan sonra Ayasofya ve Atatürk köşkünü ziyaret ediyoruz. Ardından Osmanlı döneminden bu yana süregelen telkâri sanatını görüp alış-veriş için serbest zaman verdikten sonra Hamsiköy’e hareket ediyoruz. Hamsiköy’ün görülmesi ve Hamsiköy sütlacı için verilen serbest zamanın ardından Zigana tüneli ve Zigana dağları panoramik fotoğraf için Zigana’ya gidiyoruz. Burada verilen serbest zamanın ardından otelimize hareket ediyoruz. Odalara Yerleşme, Akşam Yemeği ve konaklama Trabzon’daki otelimizde. .

4.GÜN: TRABZON-AYDER-ÇAYELİ

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Ayder yaylasına hareket ediyoruz. Yol üzerinde bıçağıyla ünlü olan Sürmene’de bıçak alış-verişi için kısa bir serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman sonrası Ayder yaylasına varıyoruz. Yaylaya çıktığımızda rehberimiz eşliğinde kısa bir yürüyüş yapıp Gelin tülü şelalesini görüp fotoğrafladıktan sonra yaylada serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın ardından Fırtına deresinde yöresel öğle yemeği menümüzü aldıktan sonra minibüslere binip (Extra ücrete tabii olup) bölgenin en eski Osmanlı köprüsü olan Çinçiva (Şenyuva) Köprüsünü Sonrasında İpekyol’unun en görkemli karakol kalesi olan Kaleyi Zir (zil kaleyi) görüp fotoğrafladıktan sonra tekrar aracımıza gelip otelimize hareket ediyoruz. Odalara Yerleşme, Akşam Yemeği ve konaklama Çayeli’ndeki otelimizde.

5.GÜN: ÇAYELİ-BATUM

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Batum’a hareket ediyoruz. Batum’da panoramik olarak Gönyo Apsaros Kalesi, Sovyetler döneminden kalan eski yerleşimi görüp Dünyanın en büyük botanik parklarından birisi olan 2000 i ağaç olmak üzere 5000 den fazla bitki türünün bulunduğu botanik bahçesine hareket ediyoruz. Botanik bahçesinde yapılan yürüyüşün ardından öğle yemeği için restoranımıza gidiyoruz. Yemek sonrası Avrupa meydanı, Poseidon Heykeli ve Media Heykelini görüp verilen serbest zamanın ardından tekrar sarp sınır kapısına geliyoruz ve Türkiye’ye giriş yapıp otelimize doğru hareket ediyoruz. Odalara Yerleşme, Akşam Yemeği ve konaklama Çayeli’ndeki otelimizde. .

6.GÜN: ÇAYELİ-UZUNGÖL-RİZE-GİRESUN

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Uzungöl’e hareket ediyoruz. Yol üzerinde bezi ile ünlü olan Rize bezi fabrikasını ziyaret ediyoruz. Burada verilen serbest zamanın ardından Uzungöl’e varıyoruz. Uzungöl’de rehberimiz eşliğinde gölün etrafında yürüyüş yapıp öğle yemeğimizi alıyoruz. Daha sonra serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman sonrası Giresun’a hareket ediyoruz. Yol üzerinde çay fabrikasına uğrayıp çayın sofralarımıza gelme aşamaları hakkında bilgi aldıktan sonra çay alış-verişi için serbest zaman veriyoruz ardından Giresun’a varıyoruz. Giresun’a vardığımızda minübüslerle Giresun kalesine çıkıyoruz. Hem tarihi Kaleyi hem de Topal Osman Anıtı ve mezarını görüyoruz. Gezimizin ardından otelimize hareket ediyoruz. Odalara Yerleşme, Akşam Yemeği ve konaklama Giresun’daki otelimizde. .

7.GÜN: GİRESUN-ORDU-SUNGURLU-ANKARA

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Ordu gezisine başlamak için en güzel yerlerden biri Ordu merkezi ve Karadeniz'i tepeden görebileceğiniz Boztepe’ye çıkıyoruz. Ordu sahilinden 509 metre yükseklikteki Boztepe'ye 7 dakika içinde teleferikle çıkıyoruz. Boztepe’de serbest zaman verip öğle yemeğimizi alıp ardından Teleferikle indikten sonra, Fındık alışverişi için fabrika satış mağazasına gidiyoruz. Burada alış-veriş için verilen serbest zamanın ardından Ankara’ya hareket ediyoruz. Yol güzergahımızda Sungurlu’da Leblebi alış-verişi için kısa bir mola veriyoruz. Gerekli ikram ve molalarımızın ardından Ankara’ya varıyoruz. Bir başka gezide buluşmak dileği ile vedalaşıp ayrılıyoruz.

* Son model full donanımlı araçlar ile gidiş-dönüş ulaşım * Araç içi ikramlar * 1.gün araçta kahvaltı tabağı ve içecek ikramı * (6) Otelde Kahvaltı, (6) Öğle yemeği, (6) Akşam Yemeği * 6 gece konaklama * Zorunlu Türsab Seyahat Sigortası * Profesyonel Rehberlik Hizmeti * Tüm çevre gezileri ve Premier Tour Refakati
* Batum giriş harç bedeli (15 TL) * Batum’daki Öğle yemeği * Son gün akşam yemeği * yemeklerde menü dışındaki alınan içecek ücretleri * Zilkale’ye çıkış ücreti * Şenyuva Köprüsü çıkış ücreti * Giresun Kalesine çıkış transfer bedeli * Ordu Boztepe çıkış için teleferik ücreti * Milli Park, müze ve ören yeri giriş ücretleri * Kişisel harcamalar
Batum girişinde 18 yaş altı çocukların nüfus cüzdanları fotoğraflı olacak ve eğer tura annesi ya da babasından gelmeyen olursa noter onaylı muaffakatname almaları zorunludur. araçlar kişi sayısına göre belirlenmektedir. Koltuk numaraları kayıt ve ödeme sırasına göre verilmektedir. Acenta aynı standartlarda otel değiştirme hakkına sahiptir.